Tylna belka Peugeot 206

Regenerowana Tylna belka Peugeot 206

2 lata gwarancji

100% jakości

492odbiór osobisty
ze zwrotem starej belki
Kup belkę na wymianę

692zakup wysyłkowy
bez możliwości zwrotu starej belki
transport gratis
Kup belkę wysyłkowo

Tylna belka Peugeot 206

Sposoby zakupu belki

Odbiór osobisty

+ partnerzy antalex

Nasze punkty partnerskie są w całej Polsce. Dostaniesz tam nasze belki, które wymienią sprawdzeni mechanicy.

492 

Zakup belki po regeneracji i odbiór w naszej firmie lub w jednym z naszych punktów partnerskich.

  • kompletna belka
  • osobisty odbiór
  • wymiana starej belki na zregenerowaną
  • w punkcie partnerskim lub centrali
  • możliwość montażu na miejscu
  • tylko 492 zł brutto

Zamówioną, zregenerowaną belkę możesz odebrać u nas (pozostawiając swoją starą) lub u jednego z naszych partnerów w całej Polsce.

Wysyłka

Kup zregenerowaną belkę na tej stronie, w naszym sklepie internetowym.

692 zł

Zakup belki po regeneracji i transport kurierem – bez zwrotu starej osi. Koszt transportu jest już wliczony w koszt belki.

UWAGA! Zamówienia pobraniowe oraz zamówienie opłacone przez przelewy24 złożone do godziny 13:00 realizujemy w tym samym dniu.

  • kompletna belka
  • transport gratis
  • bez zwrotu starej belki
  • brak kaucji

Zamów belkę

Peugeot 206, 206+ hatchback 3 lub 5 drzwi (1998-2013)

Peugeot 206 SW Kombi (2001-2013)

Opis belki Peugeot 206

Peugeot 206

Peugeot 206 został wprowadzony do produkcji w 1998 roku. Auto długie jest na 3822mm, szerokość 1673 mm, wysokość 1435mm. 206-tka stała się na tyle popularna, że oferowana ją z 11 różnymi jednostkami napędowymi. Poczynając od benzynowego 1.1L poprzez 2.0 RC na 2.0 HDi kończąc. Wyprodukowano blisko 7 milionów sztuk tego auta bezapelacyjnie bijąc rekord Peugeot’a 205 (5,7 mln sztuk)
Model ten został zastąpiony przez 206+ a następnie przez 207.

Tylna belka Peugeot 206

Tylna belka Peugeot’a 206 złożona jest z poprzecznicy (poprzecznie w stosunku do osi pojazdu, ustawiona sztywna oś belki) wahaczy wzdłużnych ułożyskowanych zestawem łożysk igiełkowych, oraz zespołem 2 lub 3 drążków skrętnych resorująco – stabilizujących.

Belka tego modelu zbudowana jest z poprzecznicy z osadzonymi na stałe (nieruchomo) czopami łożysk igiełkowych. Łożyska i uszczelniacze belki tego typu osadzone są w wahaczach. Wahacze przed zamontowaniem drążków skrętnych stabilizujących pracują zupełnie niezależnie od siebie.