
Sposoby zakupu belki
Odbiór osobisty

+

Nasze punkty partnerskie są w całej Polsce. Dostaniesz tam nasze belki, które wymienią sprawdzeni mechanicy.
od 560 zł
Zakup belki po regeneracji i odbiór w naszej firmie lub w jednym z naszych punktów partnerskich.
- kompletna belka
- osobisty odbiór
- wymiana starej belki na zregenerowaną
- w punkcie partnerskim lub centrali
- możliwość montażu na miejscu
- tylko 560 zł brutto
Zamówioną, zregenerowaną belkę możesz odebrać u nas (pozostawiając swoją starą) lub u jednego z naszych partnerów w całej Polsce.
Wysyłka
Kup zregenerowaną belkę na tej stronie, w naszym sklepie internetowym.
od 990 zł
Zakup belki po regeneracji i transport kurierem – bez zwrotu starej osi. Koszt transportu jest już wliczony w koszt belki.
UWAGA! Zamówienia pobraniowe oraz zamówienie opłacone przez przelewy24 złożone do godziny 10:00 realizujemy w tym samym dniu.
- kompletna belka
- transport gratis
- bez zwrotu starej belki
- brak kaucji
Zamów belkę
Peugeot 206, 206+ hatchback 3 lub 5 drzwi (1998-2013)
Peugeot 206 SW Kombi (2001-2013)
Peugeot 206 Cabrio (2000-2007)
Peugeot 206 S16 (1999-2007)
Opis belki Peugeot 206
Peugeot 206
Peugeot 206 został wprowadzony do produkcji w 1998 roku. Auto długie jest na 3822mm, szerokość 1673 mm, wysokość 1435mm. 206-tka stała się na tyle popularna, że oferowana ją z 11 różnymi jednostkami napędowymi. Poczynając od benzynowego 1.1L poprzez 2.0 RC na 2.0 HDi kończąc. Wyprodukowano blisko 7 milionów sztuk tego auta bezapelacyjnie bijąc rekord Peugeot’a 205 (5,7 mln sztuk)
Model ten został zastąpiony przez 206+ a następnie przez 207.
Tylna belka Peugeot 206
Tylna belka Peugeot’a 206 złożona jest z poprzecznicy (poprzecznie w stosunku do osi pojazdu, ustawiona sztywna oś belki) wahaczy wzdłużnych ułożyskowanych zestawem łożysk igiełkowych, oraz zespołem 2 lub 3 drążków skrętnych resorująco – stabilizujących.
Belka tego modelu zbudowana jest z poprzecznicy z osadzonymi na stałe (nieruchomo) czopami łożysk igiełkowych. Łożyska i uszczelniacze belki tego typu osadzone są w wahaczach. Wahacze przed zamontowaniem drążków skrętnych stabilizujących pracują zupełnie niezależnie od siebie.